E-Revo gibi başka bir canavar kamyonu yok. Tasarım ve mühendislik alanındaki en üst düzey yaratıcılık, yeni teknoloji, yeni inovasyon ve canavar kamyon performansının yarıştığı her ölçütü sıfırlayan şaşırtıcı bir hız ortaya çıkardı. Şimdi yeni nesil bir E-Revo var.
Bu E-Revo, orijinal çığır açan, ödüllü tasarımının tüm avantajlarını elinde bulundurur.
Yepyeni bir güç, güç ve hız seviyesine hazır olun.
Yeni Nesil E-Revo ve Önceki nesil E-Revo Arasındaki farklılıklar :
Bir önceki nesilden devralınan bir parça ile, çılgın bir kullanım için en üst seviye araç haline getirmek üzere onlarca güncellemeyi bir araya getiriyor.
- 70+MPH (112 Km/h+) Hız
- Güncellenmiş daha sağlam ve büyük Lastik ve Jant
- Güncellenmiş Süspansiyon Kolları
- Güncellenmiş Diferansiyeller
- Ağır Hizmet Tipi 5mm Süspansiyon Bağlantıları
- Daha Güçlü Düşük CG Şasi
- MAXX-Spec Driveline
- Acımasız 6S Güç …
Uzunluk: | 585 mm |
---|
Genişlik: | 465 mm |
---|
Yerden yükseklik: | 73 mm |
---|
Ağırlık: | 5.08 kg |
---|
Yükseklik: | 221 mm |
---|
Dingil açıklığı: | 380 mm |
---|
Ön şok uzunluğu: | 87 mm |
---|
Arka şok uzunluğu: | 87 mm |
---|
Lastikler (önceden yapıştırılmış): | 162 mm x 88 mm |
---|
Tekerlekler: | 97 mm |
---|
Hız kontrolü: | Velineon ® VXL-6s |
---|
Motor (elektrikli): | 2200kV |
---|
Şanzıman: | Tek hız |
---|
Vites adımı: | 1.0 Metrik eğim (Mod-1) |
---|
Son Sürücü Oranı: | 20.49: 1 |
---|
Diferansiyel Tipi: | Mühürlü, 4 vitesli |
---|
Merkezi Diferansiyel Tipi: | Mühürlü, 4 vitesli |
---|
Şasi yapısı / malzeme: | Kompozit küvet tipi |
---|
Fren türü: | Motordan Frenli |
---|
Sürüş sistemi: | Şaft Aktarmalı 4WD |
---|
Direksiyon: | Dirsekli krank |
---|
Radyo sistemi: | TSM alıcılı TQi ™ 2 kanallı verici |
---|
Servo: | Dual 2075 Servo |
---|
Üst Hız (isteğe bağlı dişli): | 70+ mil / 112+ km/h |
---|
Yetenek seviyesi: | 3 |
---|
Pil bölmesi Ölçüsü: | 156 mm x 50 mm x 29 mm |
---|
Motor Türü: | 2200kV Sensörsüz fırçasız motor (Castle Creation) |
---|
Motor Ağırlığı: | 406 gr |
---|
Motor Uzunluğu: | 75,5 mm |
---|
Motor Dış Çapı: | 41,8 mm |
---|
Konnektör tipi: | 6.5mm bullet konnektörler |
---|
ESC Giriş Voltajı (hücreler): | 4s – 6s LiPo (maks: 25,2 volt) |
---|
ESC boyutu: | 58mm x 72mm x 46mm |
---|
Ağırlık: | 207 gr |
---|
BEC Gerilimi: | 6.0 V |
---|
BEC Akım Sürekli: | 10 A |
---|
BEC Akım Max.: | 20 A |
---|
Geri : | mevcut |
---|
Portlar: | RX Girişi, Yardımcı Fan, Traxxas Aksesuar Portu |
---|
ÖZELLİKLER LİSTESİ
VXL-6s ™ Su Geçirmez Elektronik Hız Kontrolü
- 6s LiPo uyumlu
- Entegre soğutma fanı
- Traxxas Link üzerinden gerçek zamanlı telemetri
- Işlenmiş ısı emici
- 3 LED durum göstergeleri
- Powered aksesuar portları
- 10 ayarlı silikon tel
- Patentli Traxxas Yüksek Akımlı Konnektörler
Velineon ® 2200kV Fırçasız Motor
- 4 kutuplu 2200kV fırçasız motor
- 5mm çıkış mili
- Daha iyi ısı dağılımı için finli kutu
- İki adet 3S LiPo Piller ile 70+mil/s kadar hız
Traxxas Stabilizasyon Yönetimi ® (TSM)
- Düşük çekişli yüzeylerde düz hat hızlanmasını ve frenlemeyi geliştirir
- Asla gaz kelebeği düşürmez veya aracı yavaşlatmaz
- Vericiden kapalı% 100 yardım sağlar
TQi ™ 2.4GHz Yüksek Çıkışlı Radyo Sistemi
- TQi 2 kanallı verici
- 30’a kadar Traxxas Link özellikli model için ayarları otomatik olarak depolar ve yükler
- Programlanabilir çok fonksiyonlu düğme
- Ayarlanabilir direksiyon ve gaz kelebeği yüzdesi (çift oranlar)
- Ayarlanabilir direksiyon ve gaz hassasiyeti (üstel)
- Ayarlanabilir direksiyon ve gaz sonu noktaları
- Duyarlı kontrol için yüksek 13ms kare hızı ve sıfıra yakın gecikme süresi
- Güvenli emniyetli 5 kanallı mikro alıcı ( # 6533 )
- Kolay erişimli fişli patentli su geçirmez alıcı kutusu
Güç aktarma
- Maxx-Spec ™ çelik CV şaftları
- 8mm çelik saplama aksları
- Ağır teleskop merkezi şaftları
transmisyon
- Mod-1 pinyon ve düz dişliler
- Sabit dişli örgü sistemi
- Tork-Önyargı Merkezi Tahrik
- Cush Drive (terlik kavraması yok)
- 5mm alüminyum motor plakası
Diferansiyel
- Ağır hizmet tipi 4 vitesli tasarım
- Alttan erişimli yeniden tasarlanan perdeler
- Maxx-Spec ™ halka ve pinyon dişlileri
- Büyük 8mm çıkış milleri
- Çelik sürücü bardak
Süspansiyon
- Yüksekliği ayarlanabilir dişli alüminyum gövdelere sahip yağ dolu GTR şokları
- Aşırı artikülasyon için iç rocker kolu süspansiyon tasarımı
- Düşük CG tasarımı, kullanımı iyileştirir ve bileşenleri korur
- Büyük boyutlu rulmanlar ile yükseltilmiş ağır aks taşıyıcıları
- Ağır rocker kolları ve çubuk biter
şasi
- Daha fazla dayanıklılık için güçlendirilmiş kompozit küvet
- Hızlı açılan kapılar ile havalandırmalı dahili pil bölmeleri
- Gelişmiş kullanım için düşük CG tasarımı
- Aktarma organı koruması için sert kızak plakaları
ProGraphix ® Gövde
- Klipsiz gövde montaj sistemi
- Sert iç çerçeve
- Ayarlanabilir arka kanat
- Devrilme koruması için harici takviye
Tekerlekler ve lastikler
- Agresif Talon ™ EXT arazi lastikleri
- Yeni lastik konstrüksiyon balonlamaya direniyor
- Sert 3.8 ”siyah jantlar
- Yivli 17mm mavi alüminyum aks göbekleri
Servo Hareket Sistemi
- Yüksek kademeli zil çalma tasarımı
- 250 oz.-in’de çift su geçirmez 2075 servo. tork
Mühürlü Bilyalı Rulmanlar
Pas Dayanıklı Siyah Oksit Kaplama ile Hex donanım
PAKET İÇERİĞİ
- E-Revo , VXL-6s ESC ve 2200kV motoru
- Hızlı başlangıç Kılavuzu
- TQi ™ 2.4 GHz radyo sistemi
- Yüksek kaliteli bakım ve tamir malzemeleri
Tamamlamak İçin Gerekli Olanlar
Bataryalar
E-Revo , 2 adet 2S veya 3S LiPo batarya ile çalışır. (Araç yüksek akım çektiğinden C değeri iyi batarya kullanmak gerekir.)
Şarj cihazı
Satın almış olduğunuz bataryaya uygun Balance şarj Cihazı
Kalem Pil
Kumanda için 4 adet AA Kalem pil gereklidir.